3/18/2011

Wrapped dreads

At the beginnig I want to show you the wrapped style of making dreads. I've been admiring the Elliss Seven's work since ages and at least decided to make something similar. I love an irregular texture of wrappies. They're very resistant but also springy and soft to the touch. Just perfect :)


Zaczynam trochę od końca, bo 'pozawijane dredy' pojawiły się u mnie na tapecie stosunkowo niedawno. Przedtem kręciłam je wyłącznie klasycznym sposobem, co dawało efekt widoczny na zdjęciu tytułowym. Teraz wygląda to trochę inaczej... :>

 




Wrappy [ang. wrap - zawijać] 'z widzenia' znam już od dawna. Wykonywaniem takowych zajmuje się m.in. Elliss Seven pracująca pod szyldem LS-Seven. Pomieszanie z poplątaniem, nieregularność i przypadkowość przenikających przez siebie kolorów sprawiły, że zakochałam się w nich bezgranicznie. I ostatecznie - zaczęłam robić coś na ich wzór :) Nie wiem dokładnie jak robi je Elliss, moje wrappy w każdym razie są wykonane techniką nie pozwalającą im na odkształcanie się, puszenie w czasie noszenia i inne takie. Są elastyczne i jednocześnie bardzo wytrzymałe, a... czego chcieć więcej? ;)







Copyright © Merry's Synthetic Dreads
Works from this blog may not be reproduced, copied, edited,
published, transmitted or uploaded in any way without my written permission.


6 comments:

  1. they are perfect as fuck.
    Twoje wrappy są jednak bardziej regularne, mniej grubaśne u góry, mniej cieniaśne przy końcówkach, niż lsseven, co wg mnie jest bardziej estetyczne. zazdrość i podziw, nauczę się robić tak samo~! ;)

    ReplyDelete
  2. know that! ale masz rację, to Ty się ucz robić jak ja, ja gonię pannę Seven ;D

    ReplyDelete
  3. i would love to know how you get that wrappy look and still keep your transitional

    ReplyDelete
  4. Is there anywhere I can find an english translation of this? I would love to be able to make my dreads have that wrap effect you are doing here, they are beautiful :) Thanks!!

    ReplyDelete
  5. that polish text is very similar to eng at the beggining of the post! but there's no instructions how to make them, sorry ;-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. aren't there, or you won't share, couse you dont want to? they are lovely, i love your work.can i do something like that without steamer, just with iron?

      Delete